Ο πρόεδρος της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, υπό την «σκέπη» της οποίας λειτουργούν τα Αρσάκεια Σχολεία, καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης, είχε αρνηθεί το 2017να γίνει έλεγχος στα οικονομικά της εταιρείας, σε μία περίοδο που –όπως αποδείχθηκε- είχε διαπραχθεί υπεξαίρεση 80.000 ευρώ στο Αρσάκειο της Πάτρας...
Ο πρόεδρος της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας (Φ.Ε), υπό την «σκέπη» της οποίας λειτουργούν τα Αρσάκεια Σχολεία, καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης, φέρεται να είχε αρνηθεί το 2017 να γίνει έλεγχος στα οικονομικά της εταιρείας, σε μία περίοδο που –όπως αποδείχθηκε- είχε διαπραχθεί υπεξαίρεση 80.000 ευρώ στο Αρσάκειο της Πάτρας, όπως αποκαλύπτει ο δημοσιογράφος Μπάμπης Πολυχρονιάδης.
Αναδημοσιεύουμε το πλήρες ρεπορτάζ και σχετικό έγγραφο που το επιβεβαιώνουν:
Ο πρόεδρος της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, υπό την «σκέπη» της οποίας λειτουργούν τα Αρσάκεια Σχολεία, καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης,είχε αρνηθεί το 2017 να γίνει έλεγχος στα οικονομικά της εταιρείας, σε μία περίοδο που –όπως αποδείχθηκε- είχε διαπραχθεί υπεξαίρεση 80.000 ευρώ στο Αρσάκειο της Πάτρας.
Όπως, λοιπόν, ο Γ. Μπαμπινιώτης χαρακτήριζε τον περασμένο Φεβρουάριο «αόριστες και γενικόλογες» τις καταγγελίες στην επιστολή 285 αποφοίτων της περιόδου 1994 και 2018 για σεξουαλικές, ψυχολογικές και λεκτικές επιθέσεις εις βάρος μαθητών, έτσι και για το αίτημα του οικονομικού ελέγχου που είχε αποστείλει ο Σύλλογος των Καθηγητών στο υπουργείο Παιδείας, έλεγε ότι ο έλεγχος «προϋποθέτει ατασθαλίες στα Σχολεία της Φ.Ε., που υπάρχουν μόνο μέσα στο μυαλό των συγκεκριμένων συνδικαλιστών του Συλλόγου Καθηγητών της Φ.Ε.». Ενάμιση μήνα αργότερα, όμως, ο οικονομικός διευθυντής και ο προϊστάμενος λογιστηρίου της Φ.Ε. παραδέχτηκαν την ύπαρξη της απάτης που ελάμβανε χώρα από το 2015!
Με απλά λόγια, ο πρόεδρος της Φ.Ε. αντιμετώπιζε με προσβλητικό και ειρωνικό τρόπο το αίτημα των εκπαιδευτικών-συνδικαλιστών λέγοντας ότι οι ατασθαλίες «είναι στο μυαλό τους».
Η υπόθεση της υπεξαίρεσης
Στις 21 Νοεμβρίου του 2017 ο Σύλλογος Καθηγητών Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας είχε στείλει επιστολή στον τότε υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου με την οποία ζητούσε τον έλεγχο στα οικονομικά της Φ.Ε. Αντίστοιχο αίτημα ο σύλλογος είχε καταθέσει και τον μήνα Απρίλιο του ίδιου έτους.
Στην επιστολή του Νοεμβρίου 2017 (σ.σ. που έχουμε στη διάθεσή μας), ο σύλλογος ανέφερε τρία γεγονότα που είχαν μεσολαβήσει στο διάστημα Απριλίου – Νοεμβρίου 2017:- Στις 15/9/2017 ο Πρόεδρος της Φ.Ε. σε e-mail που είχε στείλει σε όλους τους εκπαιδευτικούς των Αρσακείων, ανέφερε ότι «ο οικονομικός έλεγχος του νόμου 682/1977 (άρθρο 2) υπάρχει μόνο για Ιδιωτικά Σχολεία που ενισχύονται οικονομικά από τον τακτικό προϋπολογισμό του υπουργείου Παιδείας (άρθρο 48 Νόμου 682/1977), άρα δεν προβλέπεται για τα Σχολεία της Φ.Ε.» και ότι «το αίτημα δε περί διοικητικού και οικονομικού ελέγχου στα Σχολεία της Φ.Ε .... προϋποθέτει ατασθαλίες στα Σχολεία της Φ.Ε., που υπάρχουν μόνο μέσα στο μυαλό των συγκεκριμένων συνδικαλιστών του Σ.Κ.Φ.Ε.».
Ο Σύλλογος ανέφερε στη νέα επιστολή προς το υπουργείο ότι στο σχετικό άρθρο του νόμου 682/1977 δεν ετίθετο ως προϋπόθεση για έλεγχο η ύπαρξη κρατικής επιχορήγησης.
Σε ότι αφορά το δεύτερο επιχείρημα - ειρωνεία Μπαμπινιώτη, ότι πρέπει να υπάρχουν ατασθαλίες και αυτές είναι μόνο στο μυαλό των συνδικαλιστών, αυτό καταρρίφθηκε από την αποκάλυψη της υπεξαίρεσης 80.000 ευρώ από λογίστρια στο Αρσάκειο της Πάτρας.
-Στην ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ για τη σύλληψη της λογίστριας αναφερόταν ότι αυτή «είχε υπεξαιρέσει σταδιακά από το έτος 2015 έως σήμερα (σ.σ. 2017), το χρηματικό ποσό των (80.000) ευρώ. Για να δικαιολογήσει την υπεξαίρεση , .... , κατήγγειλε ψευδώς ότι μεταφέρον τας, με αυτοκίνητο, το χρηματικό ποσό των (80.000) ευρώ, από την επιχείρηση σε τραπεζικό κατάστημα, έπεσε θύμα ληστείας, από τρεις άγνωστους δράστες, οι οποίοι με τη μέθοδο του εικονικού τροχαίου ατυχήματος, της ανέκοψαν την πορεία και της αφαίρεσαν με την άσκηση σωματικής βίας, τα χρήματα».
Ο οικονομικός διευθυντής και ο προϊστάμενος λογιστηρίου της Φ.Ε. σε ενημερωτικό τους σημείωμα την 1/11/2017, ανέφεραν ότι «οι ίδιοι Ορκωτοί Λογιστές, που ελέγχουν τα οικονομικά όλης της Φ.Ε. για την σύνταξη του ετήσιου Ισολογισμού της Φ.Ε., ελέγχουν ήδη εξονυχιστικά όλους τους λογαριασμούς ώστε να φωτισθεί η πραγματοποιηθείσα απάτη» και ότι «με δικές τους ενέργειες η συγκεκριμένη λογίστρια πιέστηκε να καταθέσει τα χρήματα και επινόησε τη ληστεία».
Το γεγονός, όμως, ότι η υπεξαίρεση χρημάτων γινόταν σταδιακά από το 2015 έως το Νοέμβριο του 2017 δείχνει ότι οι οικονομικοί έλεγχοι από την διοίκηση της Φ.Ε. (τριμελής ελεγκτική επιτροπή και στη συνέχεια ορκωτοί ελεγκτές) ήταν πράγματι αναποτελεσματικοί, οπότε εύλογα ο σύλλογος των εκπαιδευτικών έθετε εκ νέου ζήτημα οικονομικού ελέγχου από το υπουργείο Παιδείας. Που, όμως, δεν έγινε ποτέ.
Δεν έγινε ούτε επί υπουργίας Κ. Γαβρόγλου το 2017 που είχαν κατατεθεί τα σχετικά αιτήματα από τον Σύλλογο των εκπαιδευτικών της Φ.Ε., αλλά ούτε και φέτος, με υπουργό Παιδείας τη Ν. Κεραμέως, στην οποία είχε αποστείλει στις 8 Μαρτίου 2021 εξώδικη πρόσκληση – διαμαρτυρία η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) με αφορμή την αδράνεια του υπουργείου στις καταγγελίες κατά Λιγνάδη για τις περιπτώσεις σεξουαλικής κακοποίησης στο Αρσάκειο, και στην οποία επανέφερε το αίτημα για οικονομικό και διοικητικό έλεγχο στην Φ.Ε.
50.000 ευρώ και άνω για να γίνεις μέλος στη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία
Σε παλαιότερους κανονισμούς της Φ.Ε. αναφερόταν ότι μέλη μπορούσαν να γίνουν «πρόσωπα διακρινόμενα εις τας Επιστήμας, τα Τέχνας, τα Γράμματα, την Διοίκησιν και γενικώς την Ελληνικήν Κοινωνίαν, άτινα αποδεδειγμένως έχονται των Αρχών της Εταιρείας…».
Στις 31 Δεκεμβρίου του 2019 δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ το Προεδρικό Διάταγμα υπ’ αριθμό 112 για την «Αντικατάσταση του Οργανισμού της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας», το οποίο έφερε την υπογραφή της τότε υφυπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη.
Στο άρθρο 2 του Π.Δ. αναφέρεται ότι Μέλη της εταιρείας είναι «οι ήδη αναγνωρισμένοι ευεργέτες της Εταιρείας και όσοι έχουν προσφέρει εφάπαξ τουλάχιστον 50.000 ευρώ ή πράγματα ίσης αξίας ή σημαντικές υπηρεσίες (!) οι οποίες τίθενται στην κρίση του Διοικητικού Συμβουλίου», ενώ παραμένει και η δυνατότητα για εκείνους που έχουν διακριθεί στις επιστήμες, τις τέχνες κτλ.
Επίσης, «τα μέλη της Εταιρείας εκλέγονται από το Διοικητικό Συμβούλιο κατόπιν προτάσεως του Προέδρου».
Η περιουσία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας
Η περιουσία της Φ.Ε. ανέρχεται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, καθώς κατέχει ακίνητα με πολύ μεγάλες υπεραξίες, οι οποίες δεν δύναται να αποτυπωθούν στους ισολογισμούς της λόγω αποσβέσεων.
Για παράδειγμα, το Αρσάκειο Μέγαρο Αθηνών, όπου στεγάζεται το Συμβούλιο της Επικρατείας και για το οποίο το Δημόσιο καταβάλλει ενοίκια περί τις 400 χιλιάδες ευρώ ετησίως, στον ισολογισμό φέρει αξία κτήσεως μόλις 60 ευρώ. Να σημειωθεί, επίσης, ότι τον Ιούλιο του 2019 η Φ.Ε. σύναψε συμφωνία διάρκειας 37 ετών με την εταιρεία Legendary Food, με ετήσιο μίσθωμα 1,2 εκατ. ευρώ, προκειμένου η Στοά του Αρσακείου να μετατραπεί σε Food Hall (σ.σ. η έναρξη της λειτουργίας μετατέθηκε στο 2022, λόγω πανδημίας).
Επιπροσθέτως διαθέτει δεκάδες καταστήματα σε Σταδίου, Πανεπιστημίου, Στοά του Βιβλίου, τα ακίνητα των σχολείων σε Εκάλη, Ψυχικό, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, και πολλά κτήρια και οικόπεδα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη κ.α.. Στην τελευταία, μάλιστα, πρόσφατα έβαλε πωλητήριο σε διατηρητέο κτήριο επί της οδού Μητροπόλεως με χρήση ξενοδοχείου στους ορόφους και καταστήματα στο ισόγειο.
Από απολογισμούς – προϋπολογισμούς παρελθόντων ετών προκύπτει ότι η Φ.Ε. έχει έσοδα περί τα 40-45 εκατ. ευρώ ετησίως, από τα οποία τα 30 εκατ. ευρώ περίπου προέρχονται από δίδακτρα και τα υπόλοιπα από ενοίκια και άλλα έσοδα εκμετάλλευσης, καθώς και από δωρεές και χορηγίες.
Επίσης οι ισολογισμοί της εμφανίζουν στα αποτελέσματα είτε μικρά κέρδη, είτε ελεγχόμενες ζημιές (σ.σ. σε σχέση με την πραγματική περιουσία), οι οποίες κυρίως οφείλονται σε προβλέψεις και αποσβέσεις.
Από το χαρτοφυλάκιο της Φ.Ε. δεν λείπουν, βέβαια, οι καταθέσεις σε τράπεζες και οι μετοχές. Πριν μερικά χρόνια, μάλιστα, ο Σύλλογος των Εκπαιδευτικών σε μία περίοδο που είχαν γίνει περικοπές 11 εκατ. ευρώ από τις αμοιβές τους, εγκαλούσε τη διοίκηση που δεν είχε φροντίσει να αποκομίσει υπεραξίες από τις 604.400 μετοχές της Εθνικής Τράπεζας που το 2007 η αξίας τους ήταν στα 22 εκατ. ευρώ.
ΜΗΝΥΜΑ ΣΩΡΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΟΥΣ
ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΗΘΕΝ ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ...ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ...
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ Ε.ΣΥ. ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΟΝΟ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ...
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ...
Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΧΑΟΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑΤΟΥΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ, ΤΩΝ ΔΟΛΙΩΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΩΝ, ΤΩΝ ΑΠΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ, Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΤΙΣΜΕΝΗ ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ, ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ, ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ, ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣΧΤΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΣΕΣΤΟΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΜΑΣΟΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ, ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΚΛΠ, ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ, ΔΙΧΑΖΕΙ, ΑΠΟΚΟΠΤΕΙ, ΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΚΑΘΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ, ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΕΣ, ΑΝΩΜΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣΜΕ ΑΛΛΟΤΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΕΚΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ.
ΑΘΛΙΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΙΔΕΕΣ, ΑΧΡΗΣΤΑ ΠΤΥΧΙΑ, ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ, ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ Ή ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΗ ΕΝΤΑΞΗ, ΒΙΑΙΗ ΟΠΑΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ, ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ.
ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΞΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ:
1Η) ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΔΑΠΑΝΗΡΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΣΧΟΛΕΣ, ΙΝΣΤΙΝΤΟΥΤΑ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, ΠΛΑΣΤΑ Ή ΕΞΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ ΠΤΥΧΙΑ Κ.Α.
2Η) ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΓΛΩΣΣΑΣΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΓΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ, ΣΥΓΧΙΣΗ ΚΑΙ ΑΣΥΝΕΝΟΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
3Η) ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ
4Η) ΑΠΟΥΣΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΠΙΣΤΗ, ΕΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ, ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥ, (ΓΕΝΕΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΒΡΙΔΙΩΝ, ΤΕΡΑΤΟΛΑΓΝΙEΣ, ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΕΙΣΒΟΛΗ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ, ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΑΜΟΙΒΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΙΘΗΚΟΥΣ)
5Η) ΕΛΕΙΨΗ ΑΓΩΓΗΣ, ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ: Α) ΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ Β) ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ Γ) ΑΛΚΟΟΛ, ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΥ
6Η) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣΥΓΧΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΦΥΣΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
7Η) ΕΛΕΙΨΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ.
8Η) ΕΛΕΙΨΗ ΟΡΑΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΠΑΘΕΙΑ, ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΙΛΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
9Η) ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΜΟΝΑΞΙΑ,ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΗ ΥΠΟΓΕΝΝΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.
10Η) ΕΛΕΙΨΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΒΙΑΙΕΣΟΠΑΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ``Ε.ΣΥ. – ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ`` ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ``Ε.ΣΥ. - ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ`` ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ, ΑΛΛΑΕΧΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΣΦΡΑΓΙΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/4-9-2015.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΩΣ ΤΟΝ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ, ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ, ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ - ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΠΛΗΡΟΥΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΜΕΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ, ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ, ΑΡΙΣΤΗ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΔΟΜΗ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΤΟΙΜΟΙ, ΙΚΑΝΟΙΚΑΙ ΑΞΙΟΙ, ΜΕ ΚΡΙΣΗ, ΓΝΩΣΗ, ΕΠΙΓΝΩΣΗ,ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΕΧΟΥΝ«ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΓΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΣΕ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥΣ.
Η ΔΩΡΕΑΝ, ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΘΑ ΠΑΡΑΞΕΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΑΝΕΛΙΚΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ, Σ’ ΕΝΑ ΣΤΕΡΕΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΔΟΛΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΑΝΕΠΗΡΕΑΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΚΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΠΙΕΣΤΙΚΕΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ ΦΟΒΙΑΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΦΕΣΗ.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ – ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΜΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΙΒΑΡΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ, ΣΕ ΟΜΟΡΦΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ
ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ:
ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ: ΤΗΝ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΗΛΙΑΚΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ, ΤΟΝ ΟΞΥΓΟΝΟΜΕΝΟ ΑΕΡΑ, ΤΗΝ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΡΟΣΙΣΜΟ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ
ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΘΕΛΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΘΗΣΗΣ...
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΥΣΙΚΟΧΗΜΕΙΑΣ,ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΥΨΙΣΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΦΩΝΗΤΙΚΑ,ΜΕ ΕΚΜΑΘΥΝΣΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΧΩΡΩΝ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΕΞΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΑΠΟΤΥΠΩΝΩΝΤΑΣ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΟΥΝ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΕΙΚΟΝΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ, ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑ, ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΟΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΥΕΡΓΕΤΟΥΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ
ΘΕΑΤΡΑ ΚΑΙ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΣΤΟΝ ΝΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, Η ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ, ΟΙ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ, ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΜΑΣ...
ΧΩΡΟΥΣ ΑΘΛΗΣΗΣ, ΓΗΠΕΔΑ ΚΑΙΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΜΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ Ή ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΘΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ
ΙΑΤΡΕΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΙΑΤΡΟΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ...
ΧΩΡΟΥΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΑΤΑ, ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ, ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ...
ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΤΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΘΕΡΜΙΔΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ...
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΜΕ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΗΜΕΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΩΣΤΕ Η ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ...
ΑΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΚΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ, ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ, ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙΩΝ, ΛΙΜΝΩΝ, ΡΥΑΚΙΩΝ, Κ.Α.,ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΥΓΙΕΣ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΕ ΚΑΘΑΡΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ, ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΕΙΩΣΗ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟ ΥΔΑΤΙΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ...
Η ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΛΟΥΣ, ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΑΣ.
ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΛΛΙΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:
A) ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ, ΜΕ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΕΝΟ ΣΕ ΡΟΗ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
B) ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΙΣΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΑΥΤΕΣ
Γ) ΕΚΜΑΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ
Δ) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ ΚΑΙ ΟΜΟΝΟΗΣΗΧΩΡΙΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ,
ΜΕ ΜΕΣΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟ
Ε) ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣ(ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ, ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ KAIΠΟΙΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΧΕΙ) ΚΑΙ ΜΕΣΟΤΗΤΑ (ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΚΡΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΦΡΟΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ)
Η ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΟΠΟΥ Ο ΝΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΡΕΣΚΕΙΑ ,ΕΦΕΣΗ, Ή ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΘΛΗΜΑ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΚΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ.
ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ, ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΛΠ, ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΩΣΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙ ΟΛΑ, ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΥΓΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:
Α) ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΑΕΡΑ
Β) ΚΑΘΑΡΗ ΦΥΣΗ
Γ) ΥΓΙΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Δ) ΕΚΓΥΜΝΑΣΗ – ΑΣΚΗΣΗ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΕΥΡΩΣΤΟ ΚΑΙ ΥΓΙΕΣ
ΘΑ ΔΙΑΝΕΜΗΘΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΛΙΓΜΕΝΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΜΑΣ ΜΝΗΜΗ, ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗΣ (ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ)ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΟ.
ΣΕ ΟΛΕΣ OI ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ, ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΑ
ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ, ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΜΑΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΝΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΑΥΤΩΝ. ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΣΕ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ, ΘΙΓΕΙ, ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΙΘΑΓΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΘΑ ΕΥΕΡΓΕΤΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ, ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ, ΣΤΗΝ ΥΓΙΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ, ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ, ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ, ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣΟΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ.
Η ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ.
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΑΛΗΘΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΘΕ ΝΕΟΤΕΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΥΨΗΛΑ ΝΟΗΤΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΩΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΩΣΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ...
ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ``ΤΕΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ`` ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΚΑΤΑΡΤΙΣΗ.
ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΝΕΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ ΣΕ ΚΗΠΟΥΡΙΚΗ, ΓΕΩΠΟΝΙΑ, ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ, ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗ, ΟΙΝΟΠΟΙΙΑ,ΨΑΡΕΜΑ, ΠΛΕΞΙΜΟ,ΚΕΝΤΗΜΑ, ΞΥΛΟΥΡΓΙΚΗ,Κ.Α.
ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΟΜΟΝΟΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΔΟΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ``ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ`` ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ Η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»
Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΠΕΛΛΑΣ ΜΕ ΤΗΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ"ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΔΙΣΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ "Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ" ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΔΕΛΛΙΟ ΣΤΟ ΑΡΓΩ WEB TV.
Η ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΛΕΣΜΕΝΗ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ,ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ,ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ. Η ΙΔΙΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΒΑΖΕΙ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ΣΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.
Η ΚΥΡΙΑ ΔΙΣΚΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΜΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ. Η ΙΔΙΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ.ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΜΒΑΘΥΝΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΟΛΛΕΓΙΑ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΘΑ ΦΕΡΕΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΟΠΩΣ: ΤΗΝ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΟΥΝ, ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΙΧΕΙΑ ΝΑ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΜΗΣΟΥΝ ΜΕ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ,ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ. ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ.
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.
ΑΝΘΡΩΠΕ Η ΕΝΩΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ...
ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ ...
ΔΩΣΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ...
ΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ
ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΣΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΑΥΤΟΧΘΩΝ ΙΘΑΓΕΝΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΣΥΝΑΜΑ ΤΟΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΣΟΥ ΠΛΟΥΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΞΩΔΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ – ΕΝΤΟΛΗΣ – ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΗΣ Ή ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΦΕΙΛΗΣ ΑΠΟ ΕΦΟΡΙΑ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΔΗΜΟΥΣ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΥΑ.
ΑΦΟΤΟΥ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ, ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΟΥ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΔΙΝΕΙΣ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΧΤΥΠΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ.
ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΕΞΟΝΤΩΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΙΣΧΥΝΤΑ ΜΕΤΡΑ, ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ (ΑΝΟΜΟΥΣ) ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ.
ΟΙ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ
ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΩΣ ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΙΧΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ.
Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ «ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΩΝ 600 ΔΙΣ» ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΑΘΩΩΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ 67650/2013 ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ ΑΘΩΩΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΑΘΜΟ.
ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΔΕ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΔΙΚΑΣΕΙ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ «ΑΔΙΚΗΜΑ» ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΣΥΜΒΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΟΦΑΣΗ.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΧΡΙΖΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ …
ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ
ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ...?
ΣΤΟ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΤΟΧΟΣ ΣΤΟ ΔΝΤ...?
Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ
ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ ΣΟΥ
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ Ε.ΣΥ. ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ε.ΣΥ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ
600 ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΕΙΩΝ...
ΕΝΑ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΥΗΣΗΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ.
ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ, ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΛΙΚΟ ΠΑΡΩΝ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΩΝ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΑΝΙΕΡΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΘΕΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΑΛΦΑ.
Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΗΘΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ...
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ, Ο ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΝ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ, ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ «ΠΕΖΗΣ» ΓΡΑΦΗΣ (ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ). Η ΒΙΑ ΕΠΕΦΕΡΕ ΤΟ ΦΟΒΟ, Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗ ΛΗΘΗ ΚΑΙ Η ΛΗΘΗ ΤΗΝ ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ (ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ) ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΤΑΣΙΑΣ.
Η"ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ"ΑΝΑΣΥΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΛΗΘΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ... ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ .... ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ... ΤΟ 2014 ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ... ΕΑΝ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ .... ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΩΣΗΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
0 Σχόλια