ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

“Σε αίθουσες των 20-25 τ.μ. στοιβάζονται 25-30 παιδιά”

 

Το 96% των μαθητών στοιβάζεται σε τάξεις με περισσότερους από 17 μαθητές – Πού θα μπορούσαν να βρεθούν αίθουσες...

Η φετινή σχολική χρονιά που διανύουμε είναι πρωτόγνωρη καθώς η χώρα μας όπως και πολλά κράτη παγκοσμίως εξακολουθούν να βρίσκονται στη δίνη της πανδημίας του κορωνοϊού. 

Ένα από τα αμφιλεγόμενα ζητήματα που μονοπωλούν τις συζητήσεις των γονέων αναφορικά με την λειτουργία των σχολείων είναι ο αριθμός μαθητών ανά τάξη. Ενώ την προηγούμενη σχολική χρονιά, οι μαθητές μετά το lockdown επέστρεψαν σε τμήματα των 15 μαθητών και επιλέχθηκε η εκ περιτροπής διδασκαλία, φέτος επιλέχθηκε η λύση οι μαθητές να παρακολουθούν μαθήματα σε πλήρη σύνθεση της τάξης με πολλές εξ αυτών να απαρτίζονται από 22 έως και 27 μαθητές.

Οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί κάνουν λόγο για συνωστισμό και εκμηδένιση των αποστάσεων την ίδια στιγμή που η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας υποστηρίζει ότι στα σχολεία δεν τίθεται ζήτημα διασποράς του ιού, η χρήση μάσκας είναι το αποτελεσματικότερο μέτρο προστασίας και όπως χαρακτηριστικά είπε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως,  “Η απόσταση τηρείται διαφορετικά στους ενήλικες και διαφορετικά στα παιδιά. Αν βάλεις 10 παιδιά Δημοτικού σε μία τάξη, όποιες και να είναι οι αποστάσεις, η φυσική τους τάση θα είναι να έρθουν κοντά.».

ΟΛΜΕ: Το αίτημα για 15 μαθητές ανά τάξη εν μέσω πανδημίας είναι εφικτό

Η ΟΛΜΕ από την αρχή της χρονιάς είχε αιτηθεί στο Υπουργείο να αλλάξει ο αριθμός μαθητών ανά τάξη και τεθεί ως ανώτατο όριο οι 15 μαθητές. Εντούτοις το αίτημά των εκπαιδευτικών έπεσε στο κενό και τότε το Kέντρο Μελετών και Τεκμηρίωσης της ΟΛΜΕ (ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ) ανέλαβε να εκπονήσει μελέτη για το αν και κατά πόσο η λειτουργία των σχολείων με 15 μαθητές ανά τμήμα είναι ρεαλιστική και εφαρμόσιμη.

Μέσω αυτής επιχειρείται η διερεύνηση του κατά πόσο υπάρχει ανάγκη μείωσης του αριθμού μαθητών ανά τμήμα σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν δοθεί από τους υγειονομικούς φορείς και επιστήμονες υγείας στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς.

Όπως σημειώνεται στην έρευνα συνυπολογίστηκαν οι επιπτώσεις της αναστολής λειτουργίας των σχολείων στα παιδιά, τα οποία, κατά τις εκτιμήσεις διεθνών οργανισμών, όπως η UNICEF, είναι τα «κρυμμένα θύματα της πανδημίας».

Η ικανοποίηση του αιτήματος της ΟΛΜΕ για μείωση του αριθμού των παιδιών μέσα στις αίθουσες σε 15 μαθητές κατ’ ανώτατο όριο, μπορεί να περιορίσει σημαντικά (κατά 50%, σύμφωνα με έρευνα του Τμήματος Περιβαλλοντικής Μηχανικής του ΑΠΘ) τους δείκτες μετάδοσης του ιού, τόσο στη σχολική κοινότητα, όσο και στην ευρύτερη τοπική κοινότητα, μειώνοντας τις πιθανότητες να εμφανιστεί πάλι η ανάγκη αναστολής της λειτουργίας των σχολικών μονάδων.

Το κλείσιμο των σχολείων σε καμία περίπτωση δεν είναι προς όφελος των μαθητών

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις η αναστολή της δια ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας και της καθημερινής παρουσίας των παιδιών στο σχολείο, και η εκτεταμένη χρήση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έχει σοβαρές εκπαιδευτικές, ψυχοκοινωνικές και βιοτικές συνέπειες, καθώς:

• οξύνει τους αποκλεισμούς από την εκπαιδευτική διαδικασία των παιδιών που προέρχονται από τις ευάλωτες κυρίως κοινωνικές ομάδες (απουσία τεχνολογικού εξοπλισμού),

• δεν μπορεί να υποκαταστήσει σε καμία περίπτωση τη δια ζώσης διδασκαλία, καθώς αμβλύνει την ικανότητα συγκέντρωσης σε παιδιά και εφήβους με δραματικές συνέπειες στα παιδιά με ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες και υστερεί στη δημιουργία ευεργετικού παιδαγωγικού κλίματος,

• παρεμποδίζει την ομαλή ψυχολογική εξέλιξη και την κοινωνική ωρίμανση του παιδιού λόγω της απουσίας του σχετίζεσθαι με τις ομάδες συνομήλικων, της συνεργασίας, του παιχνιδιού, της συντροφιάς, της σωματικής επαφής,

• για κάποιες ομάδες μαθητών/τριών που ανήκουν στα πιο αδύναμα κοινωνικά στρώματα συνεπάγεται τη μη πρόσβαση σε τροφή, αλλά και την απώλεια των ωφελειών που προσφέρει το περιβάλλον του σχολείου

Περισσότεροι από 9 στους 10 μαθητές συνωστίζονται σε πολυπληθή ή υπερμεγέθη τμήματα

Τα πρώτα στοιχεία της έρευνας του ΚΕΜΕΤΕ, συνάγονται με βάση τις απαντήσεις που αφορούν ποσοστό 19% επί του συνόλου του μαθητικού δυναμικού σε όλη την Ελλάδα και 25% επί του συνόλου του μαθητικού δυναμικού στην Αττική.

Η πραγματική εικόνα της κατάστασης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν απεικονίζεται από τον μ.ό. των 17 μαθητών, αλλά από τη διάμεσο (αυτή που είναι μεγαλύτερη ή ίση από το 50% των παρατηρήσεων και μικρότερη ή ίση από το υπόλοιπο 50%) που είναι 22 μαθητές.

Τα πρώτα αποτελέσματα μας δείχνουν ότι πάνω από 9 στους 10 μαθητές συνωστίζονται σε πολυπληθή ή υπερμεγέθη τμήματα όπου είναι αδύνατον να τηρηθούν οι απαραίτητες αποστάσεις μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών.

Συγκεκριμένα:

• 34% των μαθητών πανελλαδικά φοιτούν σε τμήματα των 16-21              μαθητών
• στην Αττική το αντίστοιχο ποσοστό είναι 32%
• 63% των μαθητών πανελλαδικά φοιτούν σε τμήματα των 22-27             μαθητών.
• στην Αττική το ποσοστό ανεβαίνει στο 67%
• μάλιστα 23% των μαθητών πανελλαδικά (το ¼ του μαθητικού       δυναμικού) φοιτούν σε τμήματα των 25-27 μαθητών.
• στην Αττική το αντίστοιχο ποσοστό είναι 22%.

Το 96% των μαθητών πανελλαδικά φοιτούν σε τμήματα με πάνω από 17 μαθητές, ενώ στην Αττική το αντίστοιχο ποσοστό είναι 99%

Πολύ μακριά από την πραγματικότητα, επίσης, είναι και το στοιχείο που δόθηκε στη δημοσιότητα με δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών του Υπουργείου Παιδείας ότι η μείωση του ανώτατου αριθμού μαθητών ανά τμήμα θα είχε ημερήσιο κόστος 10.000.000€, αφού με βάση τα ως τώρα στοιχεία της έρευνάς μας, το κόστος αυτό φαίνεται να είναι πολύ μικρότερο. Συγκεκριμένα, κυμαίνεται μεταξύ 700.000 με 800.000€ , ποσό που βρίσκεται πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα από το ποσό των 10.000.000€. Μάλιστα, το ετήσιο κόστος που προκύπτει αναλογικά, δεν ξεπερνά τα 220.000.000€ για πλήρη λειτουργία των σχολείων (Σεπτέμβριος έως και Ιούνιος).

Πού θα μπορούσαν να βρεθούν αίθουσες ώστε να “σπάσουν” τα τμήματα ανά 15 μαθητές

Σε αντίθεση με άλλες χώρες της Ευρώπης, το ΥΠΑΙΘ δεν έκανε καμία ενέργεια πριν την έναρξη της θερινής περιόδου στην κατεύθυνση της εξεύρεσης χώρων για την τήρηση των απαραίτητων αποστάσεων με αναλυτική χαρτογράφηση όλων των κενών χώρων εντός και εκτός σχολείων (μη λειτουργούντα σχολικά κτίρια, δημοτικοί χώροι πολιτισμού, βιβλιοθήκες κ.λ.π.)

• Με βάση τα στοιχεία που έχει ως τώρα το ΚΕΜΕΤΕ στη διάθεση του (στο σύντομο χρονικό διάστημα του ενός μηνός) σχετικά με τις ήδη υπάρχουσες ελεύθερες αίθουσες εντός των σχολικών μονάδων, ο αριθμός των μαθητών που φοιτούν σε πολυπληθή τμήματα (27 μαθητών) θα μπορούσε να μειωθεί άμεσα ως και 63%, ανάλογα με το μέγεθος των τμημάτων.

Η συνολική ένταση του προβλήματος θα μπορούσε να μειωθεί κατά 41% και μόνο με την έγκαιρη αξιοποίηση κενών αιθουσών που υπάρχουν στα λειτουργούντα σχολεία.

ΠΗΓΗ

ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΟΠΟΥ  ΜΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΤΑΞΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ...

ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΖΗΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ  ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΕ  ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ  ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ  ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ...ΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΙΣΧΥΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ  ΕΙΧΑΝ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ...

ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ 24 - 27  ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΝΕΙΟ ΜΕ 26 , ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ.!

ΑΛΗΘΕΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ...?

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΝΕΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ Ή ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΗΔΗ ΑΝΕΝΕΡΓΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ, ΑΜΕΣΑ...?

ΤΙ ΝΕΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΡΟΣΕΛΗΦΘΗ...?

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΜΑΣΚΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΣΤ...?

Η ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΗΜΑ ΤΗΣ

 ''ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ''


ΣΤΟ ''ΕΛΕΥΣΙΣ ΤV'' KAI ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ''ΟΡΘΑ ΚΟΦΤΑ - ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ'' ΜΕ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΗ Η ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΑΓΑΚΕΧΑΓΙΑ ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ''ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ'' ΣΤΟΝ Β3 ΝΟΤΙΟ ΤΟΜΕΑ ΝΟΤΙΟ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ.
Η ΚΥΡΙΑ ΑΓΑΚΕΧΑΓΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΑΣ ΕΞΗΓΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΛΙΤΕΥΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΜΑ ΤΗΣ ''ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ'' .
ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΚΑΘΟΡΙΣΤΗ ΜΑΖΑ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ''ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ'' ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ''ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ'' ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΤΡΥΝΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ''ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ'' .
Η ΚΟΜΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΦΕΘΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΣΠΑΣΤΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΑΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ...


ΣΤΟ ‘’ΣΦΥΡΙ’’ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ




ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΠΛΗΘΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΣΡΕΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΘΙΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΚΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ.

ΠΑΡ ΟΛΗ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΕΠΙΜΕΛΕΣΤΑΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΕΙΤΕ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΙΤΕ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ , ΣΕ ΜΚΟ , ΝΠΙΔ, ΕΚΚΛΗΣΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ..

ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΠΛΗΘΟΣ ΣΧΟΛΩΝ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ.
Η ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’, ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΑΡΑΘΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ’’ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ.





ΟΙ 12 ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ


ΟΙ 18 ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

 

ΟΙ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ 

ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ 




Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ

ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΩΣ ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΙΧΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ.

Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ «ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΩΝ 600 ΔΙΣ» ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΑΘΩΩΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ 67650/2013 ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ ΑΘΩΩΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΑΘΜΟ.

ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΔΕ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΔΙΚΑΣΕΙ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ «ΑΔΙΚΗΜΑ» ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΣΥΜΒΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΟΦΑΣΗ.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΧΡΙΖΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ …


ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ
ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ...?
ΣΤΟ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΤΟΧΟΣ ΣΤΟ ΔΝΤ...?


Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ 
ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ ΣΟΥ

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ Ε.ΣΥ. ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ε.ΣΥ.


ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ

600 ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΕΙΩΝ...


ΕΝΑ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΥΗΣΗΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ.
ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ, ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΛΙΚΟ ΠΑΡΩΝ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΩΝ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΑΝΙΕΡΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΘΕΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΑΛΦΑ.

ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΤΗΛ:2168009810 ΚΙΝ: 6909969698
www.kosmotheasi.com

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:


ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ:


ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:


ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ: https://www.aitherikigrafi.gr/



Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΗΘΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ...

Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ, Ο ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΝ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ, ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ «ΠΕΖΗΣ» ΓΡΑΦΗΣ (ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ). Η ΒΙΑ ΕΠΕΦΕΡΕ ΤΟ ΦΟΒΟ, Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗ ΛΗΘΗ ΚΑΙ Η ΛΗΘΗ ΤΗΝ ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ (ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ) ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΤΑΣΙΑΣ. 
 Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΑΝΑΣΥΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΛΗΘΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια