ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ... Διαγραφή των «δείκτες φύλου»... Παιδεραστική Προπαγάνδα...

 

Είναι στο χέρι μας να αποφασίσουμε 

τι χρειάζονται τα παιδιά μας. 

Φαίνεται ότι είναι καιρός να δώσουμε προσοχή στις ροές πληροφοριών που μας περιβάλλουν. Οτιδήποτε δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των γονιών ως προς την εξέλιξη και την ανατροφή ενός ανθρώπου θα πρέπει σταδιακά να περάσει στην κατηγορία των περιθωριακών και απαράδεκτων...

Πιθανώς να έχετε ακούσει πολλές φορές στο παρελθόν για το πώς προωθούνται ορισμένες αξίες και ιδέες μέσω διαφόρων περιεχομένων στα μέσα (ταινίες, κινούμενα σχέδια, κλιπ), συμπεριλαμβανομένων των περιβόητων αρχών της ανεκτικής στάσης απέναντι στα μέλη των σεξουαλικών μειονοτήτων. Αυτό γίνεται με διαφορετικούς τρόπους: μερικές φορές πολύ ανοιχτά και απροκάλυπτα, και μερικές φορές παρουσιάζεται με τόσο λεπτούς και διφορούμενους τρόπους που μερικές φορές είναι δύσκολο να αναγνωρίσεις αυτή την κρυφή προπαγάνδα και ακόμη πιο δύσκολο να πεις στους άλλους γι' αυτήν, γιατί όλα φαίνονται πολύ αποδεκτά. η επιφάνεια. Φυσικά, οι ταινίες για παιδιά είναι οι πιο επικίνδυνες από αυτή την άποψη, αφού τέτοιες σιωπηρές μέθοδοι χρησιμοποιούνται συχνότερα σε αυτές.

Ωστόσο, ας μην προλάβουμε, θα περάσουμε από το απλό στο σύνθετο. Νομίζω ότι κάποιοι από εσάς έχετε ακούσει ότι ένας μαύρος τραβεστί θα παίξει τον ρόλο της νεράιδας στη νέα ταινία της Σταχτοπούτας. Τώρα, αυτού του είδους τα γεγονότα δεν εμφανίζονται τόσο για λόγους προπαγάνδας, αλλά χρειάζονται απλώς ένα προηγούμενο. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν θα αρέσει σε πολλούς και δεν αφορά μόνο το γεγονός ότι η νεράιδα είναι τραβεστί, αλλά και το γεγονός ότι η νεράιδα είναι μαύρη. Άλλωστε το παραμύθι είναι ευρωπαϊκό και γράφτηκε όταν στην Ευρώπη δεν υπήρχαν τόσοι μετανάστες από χώρες της Αφρικής. Αυτό που χρειάζεται όμως είναι μια εκδήλωση, μια εκδήλωση που θα συζητηθεί, που θα έχει απήχηση στο κοινό. Μια εκδήλωση για τη διάδοση της οποίας τα ΜΜΕ θα κερδίσουν καλά χρήματα. Και με αυτή την έννοια,

Η εμφάνιση ενός παραμυθιού για παιδιά με τέτοιους χαρακτήρες θα σήμαινε ότι έχει περάσει άλλο ένα βήμα στο παραδεκτό τέτοιων πραγμάτων στον κινηματογράφο για παιδιά. Και είναι το νεανικό κοινό φυσικά που είναι το πρώτο που στοχεύει σε αυτό το θέμα. Εκείνοι που οδηγούν αυτές τις ιδέες προφανώς συνειδητοποίησαν εδώ και πολύ καιρό ότι δεν έχει νόημα να προσπαθούμε να επηρεάσουμε τους ενήλικες. Οι ενήλικες είναι μακροχρόνια άτομα με μια αρκετά σταθερή κοσμοθεωρία και αξίες που είναι ελάχιστα επιρρεπείς σε αλλαγές. Όχι όλοι βέβαια, αλλά οι περισσότεροι. Και παιδιά… Αυτό είναι το ανοιχτό γήπεδο!

Ωστόσο, και ο ενήλικος πληθυσμός προετοιμάζεται για το τι θα αντιμετωπίσει στο άμεσο μέλλον. Πάρτε, για παράδειγμα, το Demolition, 2015, με τον Jake Gyllenhaal. Η ταινία μας αφηγείται μια εντελώς ενήλικη ιστορία της γυναίκας ενός άνδρα που πέθανε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Θα σκεφτόταν κανείς, τι σχέση έχει το θέμα της παιδεραστίας; Αποδεικνύεται ότι έχει να κάνει πολύ με αυτό, αν προσεγγίσεις το σενάριο πολύ έξυπνα. Δείτε αυτό το σύντομο βίντεο κλιπ.

Προσοχή στην παρουσίαση, στο σκηνικό της ίδιας της σκηνής. Πρώτα απ 'όλα, όλα είναι ξεκάθαρα με τη μορφή ενός αστείου, το οποίο αφαιρεί αυτόματα ορισμένα εμπόδια στην αντίληψη. Δεύτερον, ένας έφηβος είναι πολύ πιο ώριμος σε ένα τόσο οικείο θέμα σεξουαλικών σχέσεων από τον συνομιλητή του: είναι πιο απελευθερωμένος και μιλάει ελεύθερα για τις επιθυμίες του, κάτι που είναι πολύ απίθανο γιατί οποιοσδήποτε ενήλικας είναι πολύ πιο γνώστης σε τέτοια πράγματα, απλώς λόγω του ηλικία. Αλλά κάποιος θέλει να βλέπει παιδιά σαν αυτό – να ανησυχούν βαθιά για τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό στην ηλικία των δεκαπέντε, σαν να μην υπήρχαν πιο σημαντικά ζητήματα στη ζωή τους. Είναι δύσκολο να σκεφτώ κάποια άλλη εξήγηση για τέτοιες σκηνές σε ταινίες, δεν συμφωνείτε;

Το πιο σημαντικό είναι ότι αυτό το επεισόδιο με έναν ομοφυλόφιλο έφηβο, όπως και άλλα, μπορεί εύκολα να αφαιρεθεί από την ταινία (απλώς αποκόπτεται) και αυτό δεν θα επηρεάσει ούτε το περιεχόμενο της εικόνας ούτε την ίδια την αφηγηματική γραμμή. Και αυτό σημαίνει ότι στο στάδιο της λήψης χρημάτων για τη δημιουργία της ταινίας, δόθηκε στους συγγραφείς να καταλάβουν ότι θα χρηματοδοτούνταν μόνο εάν προσδιοριζόταν αυτό το θέμα.

Και πολλοί ακόμη και σε αυτή την περίπτωση, ίσως, θα αντιταχθούν: «Τι μεγάλη υπόθεση; Η ταινία είναι ενήλικη. Βαθμολογία 18+. Είναι απίθανο να ενδιαφέρει κανέναν έφηβο. Ναι, εσείς ο ίδιος είπατε ότι αυτό δεν επηρεάζει ιδιαίτερα τους ενήλικες: η άποψή τους δεν θα αλλάξει από τέτοια πράγματα.

neyavnyie metodyi propagandyi 2 600x337 Σιωπηρές μέθοδοι προώθησης του σεξουαλικού αποπροσανατολισμού

Ναι, από πολλές απόψεις, ίσως έχετε δίκιο, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε τα μηνύματα, την προετοιμασία του μυαλού για τέτοιες καταστάσεις. Φαίνεται ότι πολλοί ήταν δυσάρεστο να παρακολουθήσουν αυτή τη σκηνή. Κάποιοι σίγουρα σοκαρίστηκαν με αυτό που είδαν, έτσι δεν είναι; Αναρωτιέμαι τι θα συμβεί αν ξανασυναντήσεις κάτι τέτοιο; Η αντίδραση θα είναι η ίδια; Ή θα είναι λίγο πιο πιστό; Ίσως δεν θα υπάρξει ήδη τέτοιο σοκ; Όμως τέτοιες καταστάσεις, τέτοια θέματα υπάρχουν πλέον σχεδόν σε κάθε ταινία και τηλεοπτική σειρά, πράγμα που σημαίνει ότι η ευαισθησία μας αναπόφευκτα θα μειωθεί.

Από την κατηγορία του «σοκαριστικού» αυτό το θέμα θα περάσει σταδιακά στη μορφή του «κανονικού»

Αλλά αυτό είναι πολύ προφανές, πολύ προσχηματικό. Υπάρχουν πολύ πιο «διασκεδαστικά» πράγματα. Και εδώ αξίζει να αναφέρουμε περιεχόμενο για παιδιά, όπου η δουλειά πραγματικών επαγγελματιών γίνεται περιοδικά αισθητή.

Στην αρχή αυτού του άρθρου, δεν ήταν τυχαίο ότι αναφέρθηκε κάποιο είδος σιωπηρής προπαγάνδας, όταν είναι δύσκολο να ξεχωρίσουμε κάτι που μας έδειχναν στην οθόνη. Είναι απλώς μια σύμπτωση ή είναι καιρός να αμφιβάλλουμε ότι τέτοια πράγματα στις ταινίες είναι πραγματικά ασφαλή για τα παιδιά μας;  Δείτε άλλο ένα σύντομο βίντεο κλιπ:

Αυτό είναι ένα επεισόδιο από το Ghosthunters, 2015 (Gespensterjäger). 12+, παιδιά δώδεκα ετών μπορούν να το παρακολουθήσουν ήρεμα. Συμφωνώ, η στιγμή είναι πολύ σιωπηρή. Τι πρέπει να γίνει σε αυτή την περίπτωση; Δεν φαίνεται να υπάρχει τίποτα λάθος. Άλλωστε, κανείς δεν λέει φράσεις, όπως στο πρώτο βίντεο κλιπ: «Μερικές φορές φαντάζομαι τα γεννητικά του όργανα στο στόμα μου». Η ταινία προορίζεται για παιδιά, επομένως δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάτι τέτοιο εδώ.

Αλλά άθελά μου γεννιούνται τα ερωτήματα στο κεφάλι μου: «Γιατί πράγματι το φαντάστηκε έτσι; Γιατί το αγόρι μένει τόσο καιρό με το γυναικείο φόρεμα; Γιατί το φόρεσε; Θα μπορούσε απλώς να είχε βάλει το φόρεμα μπροστά του; Κάπως να καλύψει τον εαυτό του με αυτό; Γιατί ένα φόρεμα; Δεν έβρισκε άλλα κόκκινα ρούχα; Και γενικά, ποιος ο λόγος για αυτό το μακροσκελές σχόλιο του πατέρα του για το ότι αυτό είναι φυσιολογικό;».

Δεν είστε σίγουροι πώς να απαντήσετε; Έπειτα, εδώ είναι μια βασική ερώτηση για εσάς: πώς θα ενεργούσατε αν θέλατε η διεστραμμένη ανοχή και η σεξουαλική ακολασία να καλύπτονται σε παιδικές ταινίες; Προφανώς, κανένας από τους κανονικούς γονείς δεν θα δείξει στα παιδιά του μια ταινία που να είναι πολύ ειλικρινής σχετικά με τέτοια πράγματα. Φαίνεται ότι ελάχιστοι θα δουν τη νέα ταινία της Σταχτοπούτας με μια τραβεστί νεράιδα. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να ενεργήσουμε πολύ διακριτικά και προσεκτικά για να προσεγγίσουμε σχολαστικά την εισαγωγή όλης αυτής της βρωμιάς σε περιεχόμενο πολυμέσων για παιδιά.

neyavnyie metodyi propagandyi 4 600x390 Υπονοούμενες μέθοδοι προώθησης του σεξουαλικού αποπροσανατολισμού

 Για άλλη μια φορά, παρατηρήστε πόσο σωστά είναι χτισμένα όλα σε αυτή τη σκηνή. Το αγόρι φόρεσε ένα κόκκινο φόρεμα για να είναι ελεύθερα τα χέρια του και να επιτεθεί στο φάντασμα με ένα πιστόλι νερού. Το αγόρι δεν έβγαλε το φόρεμά του πριν πάει για ύπνο, αλλά αποκοιμήθηκε ακριβώς μέσα σε αυτό. Το βγάζει μόνο όταν το φάντασμα του ζητήσει να το κάνει. Έτσι το αγόρι νιώθει αρκετά άνετα μέσα σε ένα γυναικείο φόρεμα, σαν να ήταν τα καθημερινά του ρούχα.

Τέτοιες στιγμές μπορούν εύκολα να χαθούν και να εκληφθούν για κάτι εντελώς φυσιολογικό, και αυτό παρά το γεγονός ότι το αγόρι μένει με γυναικείο φόρεμα για επτά λεπτά της ταινίας (!!!) και λαμβάνει οδηγίες από τον πατέρα του ότι αυτό είναι απολύτως φυσικό. Τι νομίζετε; Ένα παιδί θα αντιληφθεί σωστά αυτή τη σκηνή ή όχι; Τι θα μείνει στο κεφάλι του αφού το δει; Αυτό θα επηρεάσει κάπως τη στάση απέναντι σε αυτό το θέμα; Ίσως αν είναι αγόρι, αποφασίσει πραγματικά να δοκιμάσει κάτι από τη γυναικεία γκαρνταρόμπα ή να χρησιμοποιήσει κάποια γυναικεία αξεσουάρ; Εξάλλου, αν γυρίσετε την ιστορία λίγο πίσω, θα δείτε ότι ένα αγόρι πασπαλίζει επίσης με γυναικείο άρωμα με άρωμα βιολέτας: αυτό φέρεται να τρομάζει τα φαντάσματα και ποιος ξέρει τι θα οδηγήσουν τέτοια πειράματα με τα όρια του κανόνα, πώς θα επηρεάσει την εύθραυστη νεανική ψυχή και τι θα ακολουθήσει αφού δοκιμάσει τα γυναικεία ρούχα; Ίσως γυναικεία συμπεριφορά; Ίσως μετατραπεί στον ίδιο έφηβο από την προηγούμενη ταινία που μόλις συζητήσαμε;

Φυσικά, είναι στο χέρι σας να αποφασίσετε τι χρειάζονται τα παιδιά σας. Όμως, ξέρετε, φαίνεται ότι είναι καιρός να δώσουμε προσοχή στις ροές πληροφοριών που μας περιβάλλουν. Οτιδήποτε δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των γονιών ως προς την εξέλιξη και την ανατροφή ενός ανθρώπου θα πρέπει σταδιακά να περάσει στην κατηγορία των περιθωριακών και απαράδεκτων. Δεν πρέπει να μας οδηγούν αυτοί που μας ετοιμάζουν τέτοια προϊόντα, ο πιο απλός τρόπος είναι ΜΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ τέτοια προϊόντα. Και αν πάλι άθελά σας τράβηξε το μάτι (εξάλλου, δεν είναι πάντα δυνατό να προβλέψετε τι θα γίνει σε μια συγκεκριμένη ταινία), τότε δώστε την εκτίμησή σας για αυτό που είδατε και μοιραστείτε το με άλλους.

ΠΗΓΗ

Ο ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΑΠΑΙΔΕΥΣΙΑΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ...



ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙΤΑΙ ΑΜΕΣΑ Η ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ Η ΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΟΡΦΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΜΦΥΤΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ. Η ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ , ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ninadimitriou2019@gmail.com – 693 4141 042


ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ  ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

 

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

 

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.

Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας. 

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2.  Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. ε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

1.3.     Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.

1.4.     Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.

1.5.     Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.

1.6.     Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής-πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .

1.7.     ήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Σο εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).

1.8.     Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.

1.9.     Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.

1.11. Η τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

 

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

 

2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.

2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού συστήματος. 

2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

1.9. Η Ελλήνων Πολιτεία με απόλυτο σεβασμό στον νεογέννητο Έλληνα με πρόσβαση στην αρμονία και με γνώμονα ότι ήρθε στην Ελλάνια γη θα αποκτά αυτομάτως ένα τμήμα της πολεοδομημένης περιοχής. Με σεβασμό προς κάθε Έλληνα Πολίτη και με βάση την ισότητα και όλα τα Ελλάνια Πρωτόκολλα από την πρώτη ημέρα που θα αναλάβει θα αντιμετωπίσει την γυναίκα αναγνωρίζοντας τον τεράστιο ρόλο της όπως ορίζεται στην Κοσμοθέαση μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).

1.10. Η γυναίκα αναγνωρίζεται ως αυτοδύναμη, αυτόνομη και ανεξάρτητη μέσα στο κοινωνικό σύνολο. Φορολογικά αντιμετωπίζεται αυτόνομα κάνοντας προσωπική φορολογική δήλωση και όχι οικογενειακή. Οτιδήποτε αποκτάται εντός του έγγαμου βίου θα διαμοιράζεται σύμφωνα με την νομοθεσία εξαρχής. Για τις μητέρες που ανατρέφουν παιδιά θα υπάρχει πλήρη μισθολογική και ασφαλιστική κάλυψη από την Πολιτεία. Από την πρώτη μέρα που καθίσταται έγκυος με Ελλάνιο Γόνο,

  • Η Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως όλα τα έξοδα εγκυμοσύνης, γέννησης και ανατροφής του. Η Πολιτεία θα αποκαταστήσει όλες τις μητέρες όταν χρειαστεί να μπουν στην παραγωγική διαδικασία για τα χρόνια που έμειναν εκτός αυτής.

1.11. Είναι υποχρέωση μας να ανατρέψουμε την γενοκτονία που γίνεται σήμερα και να την μετατρέψουμε σε ευγονία. Η αποκατάσταση και η εξασφάλιση των γυναικών μητέρων και των απογόνων μας είναι ιερό καθήκον μας.

Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΟΛΥΜΕΡΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ “ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ” ΜΕ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗ ΣΤΟ ΑΡΓΩ WEB TV. ΕΛΛΗΝΑ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΟΣΟ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΛΕΦΘΕΡΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ Η ΚΥΠΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΝ ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ ΩΣ ΗΡΩΑ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ. ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ...


Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΕΣΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ...


ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ...




Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ
ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΗ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟΝ...


Η ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΦΟΡΕΑ

ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΟΣΟ ΠΟΤΕ ΑΛΛΟΤΕ...


ΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ 

ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΣΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΑΥΤΟΧΘΩΝ ΙΘΑΓΕΝΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΣΥΝΑΜΑ ΤΟΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΣΟΥ ΠΛΟΥΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΞΩΔΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ – ΕΝΤΟΛΗΣ – ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΗΣ Ή ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΦΕΙΛΗΣ ΑΠΟ ΕΦΟΡΙΑ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΔΗΜΟΥΣ, ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΥΑ.


ΑΦΟΤΟΥ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ, ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΟΥ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΔΙΝΕΙΣ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ  ΧΤΥΠΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ.

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΕΞΟΝΤΩΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΙΣΧΥΝΤΑ ΜΕΤΡΑ, ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ (ΑΝΟΜΟΥΣ) ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ 

 
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ

ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ

 

ΥΠΕΓΡΑΨΕ Ε.ΣΥ. 

Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ ΣΟΥ

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ Ε.ΣΥ. ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ε.ΣΥ.

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙΣ
 
ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ...




ΟΙ 12 ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ


ΟΙ 18 ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

 

ΟΙ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ 

ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ 




Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ

ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ 
ΩΣ ΦΥΣΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΙΧΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ.

Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ «ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΩΝ 600 ΔΙΣ» ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΑΘΩΩΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ 67650/2013 ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ ΑΘΩΩΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΑΘΜΟ.

ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΔΕ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΔΙΚΑΣΕΙ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ «ΑΔΙΚΗΜΑ» ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΣΥΜΒΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΟΦΑΣΗ.

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΧΡΙΖΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ …


ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ

ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ...?

ΣΤΟ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΤΟΧΟΣ ΣΤΟ ΔΝΤ...?


Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ 

ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ ΣΟΥ

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ Ε.ΣΥ. ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ε.ΣΥ.


ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ

600 ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΕΙΩΝ...


ΕΝΑ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΥΗΣΗΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ.
ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ, ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΛΙΚΟ ΠΑΡΩΝ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΩΝ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΑΝΙΕΡΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΘΕΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΑΛΦΑ.

ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΤΗΛ:2168009810 ΚΙΝ: 6909969698
www.kosmotheasi.com

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:


ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ:


ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:


ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ: https://www.aitherikigrafi.gr/



Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΗΘΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ...

Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ, Ο ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΝ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ, ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ «ΠΕΖΗΣ» ΓΡΑΦΗΣ (ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ). Η ΒΙΑ ΕΠΕΦΕΡΕ ΤΟ ΦΟΒΟ, Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗ ΛΗΘΗ ΚΑΙ Η ΛΗΘΗ ΤΗΝ ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ (ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ) ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΤΑΣΙΑΣ. 
 Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΑΝΑΣΥΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΛΗΘΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.


 


ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ... ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ .... ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ... ΤΟ 2014 ΕΙΝΑΙ Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ... ΕΑΝ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ... ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΩΣΗΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...


Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: http://politikosforeas.e-sy.gr/

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://alfeiospotamos.gr/?p=17627&fbclid=IwAR0Gp8oBFLZMKFxP-BX9XVkJoaypTWM6qVisZAnUDT6VS2exyH6AD66egl0

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://alfeiospotamos.gr/?p=18373&fbclid=IwAR3MIGX5ZYjyVlzuvEjUdX-lQ5qL4TT0O7DNhwjrHpLd5MqTKKB5QNt4-K8

ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: http://e-sy.gr/

ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr/

600 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: http://600dis.oramaellas.gr/

50 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ: http://www.endcyprusdebt.com/

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΟΜΗΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr/

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ 100 ΔΙΣ Τ.Χ.Σ.: http://txs.oramaellas.gr/

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: https://ypomnima.artemis-sorras.gr/

ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ- Ε.ΣΥ.» http://alfeiospotamos.gr/?p=11184

Ε.ΣΥ.  ΕΙΔΗΣΕΙΣ: https://www.e-synews.gr/wp/







Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια